کد مطلب: 1196
  تاریخ انتشار:  1392/11/11 - 15:44


معاونت آموزش سازمان ترافیک ؛ غرفه برتر «نمایشگاه کودک و هوای پاک»

قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از معاونت ترافیک شهرداری تهران

معاونت آموزش سازمان ترافیک شهرداری تهران در «نمایشگاه کودک و نوجوان و هوای پاک» به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
download آرم سازمان محیط زیست و شهرداری تهران

معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان «نمایشگاه کودک و نوجوان و هوای پاک» که از ششم تا نهم بهمن‌ در بوستان پردیسان تهران برگزار شد، به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از تهران سما، در لوح سپاس نمایشگاه به عنوان مهندس تشکری هاشمی معاون شهردار تهران صادر شده، آمده است : بنا بر اصل پنجاهم قانون اساسی، حفاظت از طبیعت و ارتقای وضعیت محیط زیست، وظیفه‌ای عمومی تلقی شده که تنها با تلاش و مشارکت جدی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های دوستدار محیط زیست امکان‌پذیر خواهد بود.
در این لوح تقدیر با تأکید بر این که سازمان حفاظت محیط زیست، حمایت‌ها و کوشش داوطلبانه مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را ارج می‌نهد و این مجموعه را در افزایش کیفیت زندگی در کشورمان سهیم می‌داند، خطاب به معاون شهردار تهران تأکید شده است: آب و خاک ایران اسلامی، فردا تلاش شما را به یاد خواهد داشت که پاسدار موهبت‌های خداوندی بوده‌اید.
گفتنی است در «نمایشگاه کودک و نوجوان و هوای پاک» که به مدت 4 روز در بوستان پردیسان برگزار شد، معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در غرفه‌ای با متراژ 200 متر مربع از طریق طراحی و اجرای نمونه‌ای از پارک آموزش ترافیک حضور پیدا کرد که این غرفه مورد استقبال پر شور دانش‌آموزان بازدید کننده قرار گرفت.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری