کد مطلب: 1189
  تاریخ انتشار:  1392/11/09 - 11:32


رییس ستاد محیط زیست شهرداری تهران:

عدم پذیرش مسئولیت ها، آلودگی هوا را معضل اول تهرانی ها کرده است

مشکل آلودگی هوای تهران تنها با مدیریت اجرایی یکپارچه حل می شود.
download علی محمد شاعری

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: عدم پذیرفتن مسئولیت ها آلودگی هوای تهران را تبدیل به معضل اول شهروندان تهرانی کرده است و پیشنهاد می کنم مدیریت اجرایی یکپارچه، راهگشای رفع آلودگی هوای شهر تهران شود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) ، علی محمد شاعری در گفت و گو با شهرنوشت، درباره راه های دستیابی به هوای پاک در پایتخت افزود: انتقاد من این است که رسیدن به هوای پاک نیازمند مشارکت همگانی و مدیریت اجرایی یکپارچه است اما تاکنون شاهد برنامه ای منسجم و یکپارچه در این زمینه نبوده ایم.
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون برنامه جامع کاهش آلودگی هوا وجود داشته است اما در اجرا ضعیف عمل شده است، گفت: برای رفع این نقص باید مدیریت اجرایی آلودگی هوا اصلاح شود و مدیریت هماهنگ و یکپارچه ای این کار را برعهده بگیرد.
وی با بیان اینکه مشکل آلودگی هوا به دلیل کمبود اعتبار نیست، تاکید کرد: در اجرای برنامه‌ها دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود عمل نکرده‌ و تاکنون با فرافکنی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند.
شاعری در ادامه با بیان اینکه عدم پذیرفتن مسئولیت ها آلودگی هوای تهران را تبدیل به معضل اول شهروندان تهرانی کرده است، ادامه داد: پیشنهاد می کنم مدیریت اجرایی یکپارچه، راهگشای رفع آلودگی هوای شهر تهران شود، زیرا برنامه و سازوکارهای نظارتی وجود دارد اما تنها چیزی که در این میان جایش خالی است، مدیریت اجرایی یکپارچه است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری