کد مطلب: 1181
  تاریخ انتشار:  1392/11/07 - 17:03


کاشت نهال در منازل شهروندان پهنه جنوبی آزادی

اجرای این طرح گامی دیگر به سوی افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تلطیف هوای این روزهای پایتخت است.
download کاشت نهال

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به اجرای طرح اهدای نهال رایگان و کاشت درخت در منازل شهروندان منطقه گفت: اجرای این طرح گامی دیگر به سوی افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تلطیف هوای این روزهای پایتخت است.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما" علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: اداره فضای سبز منطقه فضای با نظارت سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران ، ضمن تهیه و تأمین نهال با محیط بن بالا و انتخاب گونه های مناسب و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه ، نسبت به کاشت درختان مثمر و غیر مثمردر منازل شهروندان سطح محدوده اقدام کرده است.
وی تصریح کرد: در این طرح ، پس از ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 و یا تماس و مراجعه حضوری متقاضیان به مراکز مشاوره گل و گیاه منطقه واقع در بوستان های المهدی و شمشیری و آزادی و نواحی،کاشت نهال توسط اکیپ اجرایی صورت می گیرد.
کریمی پور افزود: علاوه بر این براساس نیاز شهروند ، همچنین تشخیص کارشناس اعزامی با رعایت اصول و ضوابط کامل کاشت ، آبیاری اولیه ، معرفی گونه کاشته شده و توصیه های لازم در خصوص نحوه نگهداری نهالها نیز انجام می شود.
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: باغچه منازل شهروندان منطقه با انواع نهال های اهدایی از سوی این شهرداری و براساس طرح سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران سرسبز می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری