کد مطلب: 1175
  تاریخ انتشار:  1392/11/07 - 12:47


کاشت نهال رایگان با یک تماس در منطقه 6

اداره فضای سبز منطقه 6 با مشارکت سازمان پارک ها با اخذ درخواست های مردمی از طریق سامانه 137 اقدام به کاشت نهال رایگان در باغچه های منازل مسکونی می کند.
download کاشت نهال

اداره فضای سبز منطقه 6 با مشارکت سازمان پارک ها با اخذ درخواست های مردمی از طریق سامانه 137 اقدام به کاشت نهال رایگان در باغچه های منازل مسکونی می کند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از "تهران سما" سیدرضا خاتمی، رئیس اداره فضای سبز منطقه از کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان خبر داد و گفت: درختان نبض زمین و مایه حیات اند، کاشتن درخت و ایجاد فضای سبز، از وظایف خطیری است که باعث زیبایی، شادی، سبزی، آسایش و رفاه شهروندان می‌شود.
وی افزود : اداره فضای سبز منطقه به منظور تلطیف فضای شهری و تعادل دمای محیط در راستای ضرورت اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل از طریق اطلاع رسانی در سطح منطقه و اخذ درخواست های مردمی از طریق سامانه مدیریت شهری 137 به همراه اکیپ‌های کاشت فضای سبز به درب منازل مراجعه کرده و اقدام به کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان می کند.
خاتمی در ادامه اظهار داشت: عملیات کاشت و داشت انواع نهال های درخواستی از سوی شهروندان به‌ صورت رایگان انجام می‌شود. علاوه بر سامانه 137 شهروندان می توانند از طریق مراجعه به مراکز مشاوره گل و گیاه مستقر در نواحی ششگانه واقع در پارک های ایرانشهر، لاله، بهجت آباد، قزل قلعه، نظامی گنجوی و اسدآبادی نیز ثبت نام کنند.
گفتنی است؛ همراه با کاشت نهال‌، یک عدد بروشور آموزشی و CD آموزشی کاشت نهال نیز به شهروندان اهدا می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری