کد مطلب: 1172
  تاریخ انتشار:  1392/11/06 - 11:16


اجرای طرح کاشت نهال رایگان در باغچه و مقابل منازل شهروندان منطقه 10 تهران

طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن محدوده منطقه 10 با همکاری شورایاری محلات در حال اجراست .
download کاشت نهال

با تلاش اداره فضای سبز معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 10 طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن محدوده منطقه 10 با همکاری شورایاری محلات در حال اجراست .
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از "تهران سما"، فرامرز عظیمی - شهردار منطقه 10 ضمن اعلام این خبر گفت : این طرح با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقا فرهنگ زیست محیطی به منظور ایجاد محیط با نشاط و کاهش آلودگی هوا از بیستم دی ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته منابع طبیعی 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت .
وی با بیان اینکه این طرح تاکنون با استقبال چشمگیر شهروندان همراه بوده است افزود : کارشناسان اداره فضای سبز منطقه بر اساس درخواست متقاضیان برای کاشت نهال به درب منازل مراجعه کرده و پس از بازدید و تعیین اقلام مورد نیاز همراه با اکیپ های کاشت فضای سبز نسبت به غرس انواع نهال مثمر و غیر مثمر شامل زردآلو ، گیلاس ، آلو ، سیب ، چنار ، نارون ، توت نرک و ... اقدام می کنند .
به گفته وی ، اطلاع رسانی مناسب به شهروندان از طریق ارسال پیامک و اجرای تبلیغات محیطی انجام شده و متقاضیان می توانند با شماره های 137 و یا 55726327 ، 66038565و 55756200 تماس بگیرند همچنین به همراه کاشت نهال، یک نسخه بروشور آموزشی کاشت نهال نیز به شهروندان اهدا می شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری