کد مطلب: 1157
  تاریخ انتشار:  1392/11/01 - 12:46


اجرای 46 عنوان برنامه به مناسبت روز هوای پاک

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 از اجرای 46 عنوان برنامه به مناسبت روز هوای پاک در محلات 13گانه این منطقه خبر داد.
download هفته هوای پاک

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 از اجرای 46 عنوان برنامه به مناسبت روز هوای پاک در محلات 13گانه این منطقه خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از " تهران سما"، عباس رزاقی با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ زیست محیطی گفت : هفته هوای پاک می تواند تصویر روشنی را از اهمیت حفظ منابع ملی و مصرف بهینه انرژی ترسیم کند که این تصویر با فرهنگ سازی موثر نقش ماندگاری است که هرگز پاک نخواهد شد.
وی افزود: هوای پاک برای حفظ سلامتی، حقی طبیعی و اساسی است که در این راستا شهرداری منطقه 13با در نظر گرفتن این مهم با به اجرا گذاشتن ویژه برنامه های متنوع در قالب برگزاری مسابقات، همایش ها، کلاس های آموزشی، پیاده روی نمادین و همچنین جلب همکاری شهروندان برای بهبود کیفیت هوای شهرتهران تلاش می کند.
معاون شهردار منطقه 13 پیاده روی نمادین در بوستان های منطقه 13 ،برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت پیشگیری از آلودگی هوا ، چکاپ سلامتی، جشنواره بادبادک ها در محلات ، مسابقه های نقاشی، تور های گردشگری و اردوئی ، ورزش صبحگاهی ،اهدای گلدان به اعضای فعال کانونها از اهم برنامه های اداره سلامت منطقه 13 به مناسبت روز هوای پاک برشمرد .
وی یاد آور شد : ویژه برنامه های اداره سلامت منطقه 13 از 25 دی ماه در خانه های اسباب بازی، بوستان ها، مدارس، مهدکودک ها، مساجد، پایگاه های بهداشتی و خانه های سلامت منطقه آغاز شده و تا سه روز آینده ادامه می یابد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری