کد مطلب: 1117
  تاریخ انتشار:  1392/10/25 - 13:37


جشنواره مشکات به مرحله داوری موضوعی رسید

توسعه آموزش های همگانی، ارتقای مهارت ها و توانمند سازی شهروندان هدف جشنواره مشکات است.
download جشنواره مشکات

با مشارکت فعال شهروندان شمال تهران 32 هزار و 100 اثر ارسال شده به جشنواره مشکات وارد مرحله داوری موضوعی اولیه شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: جشنواره مشکات با هدف توسعه آموزش های همگانی، ارتقای مهارت ها و توانمند سازی شهروندان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نهادهای مردمی و آحاد و اقشار اجتماعی در مدیریت شهری، در محلات 26 گانه منطقه یک با جمع آوری بیش از 32 هزار و 100 اثر به پایان رسید .
وی افزود : آثار ارائه شده از شهروندان توسط مسئولین خانه های علم و زندگی و با نظارت کارشناسان آموزش نواحی ده گانه جمع آوری شد و پس از تفکیک به محورها و قالب های آن ، به ستاد منطقه ای ارسال می شود و این ستاد پس از تجمیع آثار محلات 26 گانه و تفکیک مجدد آن ، آثار هر محور را به دبیرخانه موضوعی مرتبط با آن محور ارسال می نماید تا سپس هیئت داوران دبیرخانه موضوعی که متشکل از 3 داور هنری،تخصصی محور و آموزشی هستند به بررسی آثار به تفکیک قالب ها بپردازند .
وی گفت: هریک از اعضای کمیته داوران موضوعی اولیه ،آثار را بر اساس معیارهایی چون : میزان درک موضوع ، توان انتقال پیام آموزشی، رعایت معیارهای هنری و زیبایی امتیاز دهی می کنند و پس از بررسی آثار ارسالی از هر منطقه ، از هر قالب 2 اثر را که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند به عنوان منتخب به ستاد تخصصی ارسال می کنند . تا در مرحله داوری تخصصی نهایی که متشکل از ستادهای تخصصی دوازده گانه در سازمانهای تخصصی شهرداری تهران است ، پس از جمع بندی آرای هیئت داوران در هر سازمان تخصصی ، برندگان اول تا سوم در قالب های اعلامی مشخص شوند .
وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان شمال تهران ضمن تبادل اطلاعات و آموزش پذیری از این جشنواره ، حساسیت و مشارکتشان نسبت به مسائل شهری بیشتر شده باشد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری