کد مطلب: 1114
  تاریخ انتشار:  1392/10/25 - 13:11


معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

راه اندازی کلینیک گل و گیاه در حاشیه میدان فتح

کلینیک گل و گیاه حاشیه میدان فتح در واقع چهارمین پایگاه های آموزشی سطح منطقه خواهد بود.
download گل

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 از راه اندازی کلینیک گل و گیاه در حاشیه میدان فتح خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز ، چهارمین کلینیک گل و گیاه منطقه به بهره برداری می رسد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: کلینیک گل و گیاه حاشیه میدان فتح در واقع چهارمین پایگاه های آموزشی سطح منطقه خواهد بود که به منظور گسترش و ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص گل و گیاه و امورفضای سبز خانگی به شهروندان خدمات ارائه می کند.
وی تصریح کرد: کلینیک گل و گیاه بوستان المهدی (عج) ، بوستان شمشیری و بوستان آزادی به عنوان سه مرکز آموزشی در سطح محدوده با ارائه مشاوره های لازم در خصوص نگهداشت فضای سبز بصورت منظمی فعال بوده و رضایت شهروندان را فراهم کرده است.
کریمی پور افزود: چهارمین کلینیک گل و گیاه منطقه در مساحتی به میزان 200 متر مربع در شمال پارک فتح راه اندازی می شود و شهروندان این بخش از پایتخت می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: در این پایگاه نسبت به برگزاری برنامه های آموزشی گل و گیاه شامل آموزش تراریوم ، تکثیر و نگهداری گیاهان آپارتمانی ، سبزیکاری در جعبه و مشاوره گیاه پزشکی برای ایجاد سطح آگاهی و توانایی شهروندان صورت می گیرد.
وی هدف از احداث این کلینیک را آشنایی بیشتر شهروندان با انواع درخت ، درختچه ، گلهای فصلی و گیاهان آپارتمانی برشمرد و گفت: شهروندان منطقه با چگونگی تکثیر و نگهداری آنها آشنا شده و در این مراکز خدمات آموزشی بهینه ای ارائه می شود.
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: راه اندازی چهارمین کلینیک گل و گیاه منطقه در حاشیه میدان فتح در برنامه کاری فصل زمستان بوده که مراحل مقدماتی و کارشناسی آن انجام شده است و تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری