کد مطلب: 1068
  تاریخ انتشار:  1392/10/20 - 18:23


همکاری شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست در برگزاری باشکوه هفته هوای پاک شهر تهران

در حال حاضر همکاری و تعاملات سازنده‌ای بین شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفته است.
download علی محمد شاعری

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت اجتماعی را از اولویت اصلی برنامه‌های هفته هوای پاک اعلام کرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، دکتر علی محمد شاعری در دومین نشست گرامی داشت هفته هوای پاک که با حضور نمایندگان سازمانها و ارگانهای زیر مجموعه شهرداری تهران برگزار شد با اشاره به شعار هفته هوای پاک امسال که انرژی پاک، مسئولیت اجتماعی و آسمان آبی است، آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در جهت مشارکت شهروندان را یکی از مهترین برنامه های این هفته برشمرد و افزود: حفاظت از محیط زیست شهری به ویژه پیگیری و حل بحران آلودگی هوای تهران نیازمند همکاری کلیه دستگاههای دولتی من جمله، وزارتخانه‌های نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، صاحبان صنایع، خودروسازان، سازمانهای مردم نهاد، شهرداری‌ و شهروندان است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر همکاری و تعاملات سازنده‌ای بین شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفته اظهار امیدورای کرد که با توجه به ضرورت مقابله جدی با آلودگی هوا هفته هوای پاک امسال با همکاری این دو نهاد با شکوه هر چه تمام برگزار شود.
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران در هفته هوای پاک را برگزاری کارگاههای آموزشی از طریق سازمانهای غیر‌دولتی مردم نهاد در مناطق 22 گانه، معاینه فنی خودروهای شهرداری در قالب طرح جهادی و ضربتی، ‌استفاده از ظرفیت رسانه ملی و تبلیغات محیطی سطح شهر تهران در جهت اطلاع رسانی به شهروندان، اخطار و کنترل صنایع آلاینده محدوده شهر تهران با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، کنترل ویژه خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی، دودزا و فرسوده در محدوده طرح ترافیک با همکاری نیروی انتظامی، تشویق و تقدیر از فعالان عرصه محیط‌زیست شهری و اجرای برنامه روز بدون خودروی شخصی اعلام کرد.
لازم به ذکر است در این نشست هر یک از سازمانها و ارگانها‌ی زیر مجموعه شهردار‌ی تهران به ارائه برنامه‌های خود در هفته هوای پاک پرداختند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

نظرات (1)
 اطمینان داریم توانمندی و شایستگی های ارزنده ایشان موجب تعالی وضعیت محیط زیست شهر تهران به ویژه وضعیت آلودگی هوا خواهد شد.
شناسه: 1113
جمعی از تشکلات مردمی
21 دی 1392 ساعت 08:22
0
2
ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری