کد مطلب: 1057
  تاریخ انتشار:  1392/10/18 - 13:10


آموزش شناسنامه دار کردن درختان به شهروندان شمال تهران

در این کارگاه هرس آفات و بیماری های گونه های مختلف درختان نیز به علاقمندان ارائه شد.
download طرح شناسنامه‌دار کردن درختان

طرح آموزشی شناسنامه دار کردن و پایش درختان شمال تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست شهری در منطقه 3 برگزار شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،  به نقل از شهرنوشت، جلسه ستاد نشانه گذاری مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه3 برای آموزش شناسنامه دار کردن و پایش درختان به شهروندان با همکاری سازمان پارکها در بوستان صبا برپا شد.
در این کارگاه هرس آفات و بیماری های گونه های مختلف درختان نیز به علاقمندان ارائه شد.
بر این اساس مراکز آموزش گل و گیاه منطقه ۳ واقع در بوستان بزرگ ملت ، بهشت مادران ،آرارات ، بوستان داور در اختیاریه جنوبی ، سرای محله قبا ، سرای محله قلهک ، بوستان صبا ، و مرکز ناحیه ۲ واقع در خیابان شهید دستگردی ، خیابان گوی آبادی ، سرای محله دروس ،کاووسیه ، دروس ، امانیه و زرگنده آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشند.
شهروندان علاقمند جهت شرکت در دوره های آموزشی و مشاوره رایگان تحت عنوان آشنایی با گیاهان آپارتمانی وروش تکثیر و نگهداری آنها ، سبزیکاری در گلدان و مزرعه ، آشنایی با حشرات مختلف و چرخه زندگی آنها ، کاشت بذر و نشاء در در مزرعه خانواده ، آشنایی با چرخه زندگی گیاهان ، آشنایی کودکان با قوانین پارک و فصول مختلف ، آشنایی با درختان میوه می توانند به یکی از مراکز آموزش گل و گیاه منطقه ۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری