کد مطلب: 1048
  تاریخ انتشار:  1392/10/15 - 13:36


براساس پیش‌بینی هواشناسی؛

«برف» یک سری هم به تهران می‌زند

عمده این بارش‌ها در استان‌های جنوبی به شکل باران و در سایر استانها به شکل برف خواهد بود اما دمای کشور از این پایین‌تر نمی‌آید.
download بارش برف

یک کارشناس ارشد هواشناسی با اشاره به ورود یک موج بارشی از امروز اظهار کرد: موج قوی‌تری نیز از جمعه شب به کشور وارد می‌شود.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، محمد اصغری با اشاره به اهمیت این بارش‌ها افزود: سامانه بارشی که روز یکشنبه وارد کشور شده علاوه بر افزایش بارش‌ها در سراسر کشور بیشتر موجب بارش در استان‌های جنوب غربی کشور همانند خوزستان و بوشهر خواهد شد.
وی ادامه داد: عمده این بارش‌ها در استان‌های جنوبی به شکل باران و در سایر استانها به شکل برف خواهد بود اما دمای کشور از این پایین‌تر نمی‌آید.
این کارشناس ارشد هواشناسی ادامه داد: استانهای شمالی، آذربایجان‌ها، ‌همدان، مرکزی، قم، تهران و قزوین دیگر استان‌هایی هستند که به دلیل وجود این موج بارشی شاهد بارش باران و برف در هفته جاری خواهند بود.
اصغری با بیان اینکه این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان‌های جنوب شرقی کشور عبور می‌کند افزود: به همین دلیل در این روز شاهد بارش در استان‌های کرمان، هرمزگان و در آخر سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب