کد مطلب: 1043
  تاریخ انتشار:  1392/10/15 - 10:23


شهردار منطقه 22 :

فاز دوم بوستان جوانمردان به زودی در اختیار شهروندان تهرانی قرار می گیرد

اجرای جاده کمربندی دهکده همزمان با اجرای فاز دوم بوستان جوانمردان ایران انجام می‌شود.
download بوستان جوانمردان

فاز دوم بوستان جوانمردان با پیشرفت حدود 75 درصد در فضاهای طراحی شده، رفته فته به زمان بهره برداری نزدیک می شود تا سرانه های تفریحی گردشگری تهران نیز یک گام به سوی تکمیل و توسعه بردارد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « فاز دوم بوستان جوانمردان ایران در منطقه، 40 هکتاری است و با هدف گسترش فضای سبز و تامین سرانه های تفریحی، ورزشی، خدماتی و ... مدتی است کلید خورده و اکنون حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پیاده راه به وسعت 30 هزار متر مربع، دریاچه 4 هکتاری، پارکینگ طبقاتی، آمفی تئاتر روباز، رستوران خانه اقوام، تالارهای پذیرایی ، محل بازی کودکان و ... از جمله فضاهای طراحی شده برای اجرای این فاز است که در محدوده شمالی بزرگراه شهید خرازی واقع شده است و بخشی از آن از طریق مشارکت و سرمایه گذاری احداث خواهند شد. »
وی در ادامه از اجرای جاده کمربندی دهکده همزمان با اجرای فاز دوم بوستان جوانمردان ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: « در تکمیل این پروژه، پل بتونی 22 متری برای تردد کالسکه همچنین عبور خودروها در شرایط اضطراری ساخته شده است. اجرای مبلمان شهری متناسب با محیط، اجرای زیرساختهای مربوط به آب و برق، فضای سبز، سرویسهای بهداشتی و ... نیز از جمله اقداماتی است که از سوی منطقه بمنظور ساماندهی بخش دیگری از رود دره کن صورت گرفته یا همچنان در حال انجام است. پارکینگ طبقاتی این مجموعه نیز با گنجایش توقف بیش از 500 خودرو اکنون در مرحله پی ریزی است و همچون رستوران خانه اقوام، تالارهای پذیرایی و محل بازی کودکان، قرار است از طریق مشارکت و سرمایه گذاری عملیاتی شود و به بهره برداری برسد. »
شهردار منطقه 22 در پایان از بهره برداری از فاز دوم بوستان جوانمردان ایران تا تابستان سال آینده خبر داد و گفت: « با بهره برداری از فاز دوم این بوستان، ضمن تکمیل سرانه های تفریحی گردشگری منطقه و تهران، بخشی دیگر از 7 رود دره موجود در تهران به فرصتی برای آسایش شهروندان تبدیل خواهد شد.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری