کد مطلب: 1037
  تاریخ انتشار:  1392/10/11 - 15:02


معابر شمال شرق تهران در اولین برف زمستانی سفید پوش شد

نخستین عملیات برف روبی با موفقیت به پایان رسید

با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم منطقه، تمامی معابر و بزرگراه های منطقه 4 باز است و رفت و آمد به آسانی صورت می گیرد.
download برف

شهردار منطقه چهار تهران با بیان اینکه با توجه به بارش سنگین برف، معابر برای تردد عابران پیاده و خودروها باز است گفت: نخستین عملیات برف روبی با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه چهار با بیان این مطلب افزود: همزمان با با بارش نخستین برف زمستانه که از ساعاتی قبل در شمال شرق تهران در حال باریدن است ، ستاد برف روبی منطقه فعالیت خود را با تمام امکانات متشکل از معاونت های امور شهری و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی، در سطح معابر آغاز نمود .
وی افزود: همزمان با آغاز فصل زمستان، تمامی معابر سطح منطقه که احتمال ایجاد مشکلات تردد را برای شهرداری می نمود شناسایی و در مواقع لزوم امکانات و نیروها به محل های مورد نیاز اعزام می شوند .
جاوید گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه و احتمال بارش سنگین برف، ضمن آمادگی 10 سایت برف روبی در نواحی 9 گانه منطقه و آماده باش بیش از 200 دستگاه انواع خودروی برف روبی و 300 نیروی برف روب، 220 مخزن مخصوص شن نیز جهت دپوی شن مخصوص در سطح معابر محلی و بزرگراهی جانمایی شده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد .
جاوید گفت: با توجه به بارش نخستین برف و با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم منطقه، تمامی معابر و بزرگراه های منطقه 4 باز است و رفت و آمد به آسانی صورت می گیرد.
شهردار منطقه چهار افزود: کلیه شهروندانی که قصد تردد در محدوده منطقه 4 بویژه محورهای های شمال و شمال شرقی در محدوده بزرگراه شهید بابایی ، شهید زین الدین ، دماوند و لشکرک را دارند ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ، با احتیاط کامل تردد نمایند .

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری