کد مطلب: 1027
  تاریخ انتشار:  1392/10/08 - 12:00


تا پایان سال 92 صورت می گیرد؛

واکاری 350 هزار اصله درخت در قطب تفریحی- تفرجی تهران

این عملیات اکنون در فاز یک و 2 بوستان جنگلی چیتگر با کاشت 177 هزار اصله نهال در حال اجراست.
download پارک جنگلی چیتگر

به همت شهرداری منطقه 22 ، تا پایان امسال 350 هزار اصله درخت در بوستان جنگلی چیتگر و عرصه های جنگلی حاشیه شمالی بزرگراه شهید خرازی واکاری می شود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « عملیات واکاری از سوی اداره فضای سبز حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه از ابتدای امسال آغاز شده و در آن از درختان و گونه های متناسب با محیط استفاده می شود. هدف از اجرای این عملیات تکمیل عرصه های جنگلی و افزایش پوشش جنگلی در قطب تفریحی گردشگری پایتخت است.»
وی افزود: « این عملیات اکنون در فاز یک و 2 بوستان جنگلی چیتگر با کاشت 177 هزار اصله نهال در حال اجراست و با پیشرفت بیش از 70 درصد همراه است. ادامه این عملیات نیز بمنظور کاشت بیش از 150 هزار اصله نهال جدید در عرصه های جنگلی شمال بزرگراه شهید خرازی از محدوده وردآورد تا بوستان جنگلی لتمال کن و در ارتفاعات 1400 تا 1800 متر بزودی آغاز می شود تا شهروندان از ابتدای سال 93 ، تولد بهار سبز و زیبایی را در این محدوده از تهران شاهد باشند. »
انواع درختان جنگلی نظیر کاج تهران، توت نرک، ارغوان، سرو، زیتون تلخ، پالونیا و ... از جمله درختانی است که طی عملیات واکاری در این عملیات کاشته خواهد شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری