کد مطلب:965
تاریخ انتشار:26 آذر 1392 ساعت 12:07
چاپ چاپ

معاون شهردار منطقه 7 خبر داد:

آماده باش کامل ستاد برف روبی در قلب پایتخت

تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان وجلوگیری ازهرگونه مشکلات ناشی ازلغزندگی معابر پیش بینی شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 تهران از آماده باش کامل ستاد برف روبی منطقه در سرتاسر محدوده خبر داد .
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، مهران احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه 7 با آمادگی کامل در برابر بارش برف و امکان یخ زدگی معابر به استقبال فصل زمستان می رود و با برنامه‌ریزی های انجام شده مشکلی در خصوص برف روبی نخواهیم داشت.
به گفته وی منطقه 7 در قلب پایتخت واقع شده و همچنین تمرکز مراکز تجاری ، اداری ، آموزشی و فرهنگی و به دنبال آن وجود حجم تردد وسیعی از شهروندان تهرانی در این منطقه سبب شده حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز اقدام به اجرای تمهیدات ویژه ای به منظور مقابله با بارش برف و یخ زدگی معابر در سطح منطقه بنماید.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه مخازن شن مخصوص در سطح منطقه قرار داده شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه مخازن در حاشیه معابر جانمایی می شود که در این زمینه می توان به محدوده های بزرگراه ها ، معابر اصلی و فرعی اشاره کرد.
وی به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی ، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار می گیرد.
احمدی یادآور شد: تمامی اکیپ های ستاد برف روبی منطقه همزمان با آغاز بارش برف درحالت آماده باش کامل عملیات خدمات رسانی قرار خواهند گرفت وهمزمان تجهیزات وماشین آلات سبک وسنگین نیز درمحل های مذکور مستقر می شوند.
به گفته معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان وجلوگیری ازهرگونه مشکلات ناشی ازلغزندگی معابر پیش بینی شده است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/965