کد مطلب:7124
تاریخ انتشار:12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:54
چاپ چاپ

مراکز فرهنگی «تگزاس» همچنان تعطیل می‌مانند

«گرگ ابوت»‌، فرماندار تگزاس هفته جاری اعلام کرد موزه‌ها و سایر مراکز فرهنگی این ایالت اجازه دارند از یکم ماه «می»‌ فعالیت خود را از سر بگیرند.

«گرگ ابوت»‌، فرماندار تگزاس هفته جاری اعلام کرد موزه‌ها و سایر مراکز فرهنگی این ایالت اجازه دارند از یکم ماه «می»‌ فعالیت خود را از سر بگیرند، با این حال موسسات و موزه‌های این ایالت ترجیح داده‌اند به دلیل خطر ویروس «کرونا» همچنان تعطیل باقی بمانند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
و به نقل از آرت نت، به گفته فرماندار تگزاس، موزه‌ها و سایر مراکز فراهنگی می‌توانند از روز یکم ماه «می»، ‌تنها با به کارگیری ۲۵ درصد از ظرفیت خود آغاز به کار کنند.

«موزه هنرهای مدرن فورت ورث» و موزه هنرهای زیبا (هیوستون) از جمله مراکزی هستند که بیانیه اخیر فرماندار تگزاس را نادیده گرفته‌اند و ادامه روند تعطیطی را انتخاب کرده‌اند.

مدیر «موزه هنر دالاس» که اعلام کرده در یکم «می‌» درهای موزه را به روز بازدیدکنندگان باز نخواهد کرد،‌ بیان کرد: «بخشی از مسوولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم کارکنان موزه و بازدیدکنندگان از حضور در این مکان احساس امنیت و آرامش دارند.»

«موزه هنر بلنتون»، «مجموعه منیل»‌ واقع در «هیوستون»‌، «موزه هنر سن آنتونیو»، «موزه هنر مک‌نی» و «موزه هنر کیمبل» نیز اعلام کرده‌اند،‌ در این تاریخ فعالیت خود را مجددا آغاز نمی‌کنند.

یکم «مِی» نخستین فاز برنامه بازگشایی «گرگ ابوت» محسوب می‌شود که علاوه بر موزه‌ و گالری‌ها، بازگشایی خرده‌فروشی‌های کوچک، رستوران‌ها، سالن‌های سینما و مراکز خرید را نیز شامل می‌شود. فاز دوم این برنامه که مشروط به استفاده از ۵۰ درصد از ظرفیت می‌شود نیز از اواسط ماه «‌مِی» آغاز خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط سازمان جهانی بهداشت،‌ تا روز ۳۰ آوریل شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۰۳۹۷۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/7124