کد مطلب:679
تاریخ انتشار:15 آبان 1392 ساعت 16:18
چاپ چاپ

توسعه فضای سبز حریم فرودگاه مهرآباد

این اقدام در مساحتی به میزان 2 هزار مترمربع و در راستای توسعه فضای سبز شهری، ایجاد چشم انداز مناسب، تلطیف هوا اجرایی شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به ارتقای سرانه فضای سبز سطح محدوده از توسعه فضای سبز حریم فرودگاه مهرآباد خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما، علی اکبر کریمی‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از عملیات عمرانی در حریم فرودگاه مهرآباد و به ویژه در خیابان معراج ، عملیات توسعه فضای سبز در قالب ایجاد قطعات گلکاری و فرش گل در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر همین اساس عملیات خاکریزی ، خاکبرداری ، تسطیح ، عملیات آبرسانی تحت فشار (بارانی) انجام شده است.
کریمی پور تصریح کرد: عملیات ایجاد فضای سبز در قالب کاشت درخت و درختچه نظیر کنف ، سدروس و بید مجنون و همچنین ایجاد قطعات گلکاری و چمنکاری در نظر گرفته شد.
معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: این اقدام در مساحتی به میزان 2 هزار مترمربع و در راستای ارتقا کیفیت فضای سبز، زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری، ایجاد چشم انداز مناسب، تلطیف هوا و ارتقا روحیه شهروندی اجرایی شده است.
به گفته وی ، چندی پیش عملیات کاشت گلهای فصلی در قالب قطعات گلکاری ، فرش گل و تپه های گل به میزان 6 هزار متر در سطح محدوده نیز انجام شد.
انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/679