کد مطلب:5606
تاریخ انتشار:27 آذر 1398 ساعت 11:49
چاپ چاپ

دور جدید آموزش‌های محیط‌بانی از 29 آذرماه سال‌جاری/ 450 محیط‌بان تا پایان سال آموزش می بینند

این مرکز با همکاری یگان حفاظت محیط‌زیست، فرماندهی پلیس پیشگیری ناجا و دانشکده حفاظت محیط زیست، آموزش450 محیط‌بان را تا پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده است.

تعداد 450 نفر از محیط‌ بانان آموزش ندیده تا پایان سال 1398، آموزش‌های بدو خدمت محیط‌بانی را در قالب دوره‌های پانزده روزه، در محل آموزشکده محیط‌بانی مرکز آموزش محیط‌ زیست و تربیت محیط‌بان واقع در دانشکده حفاظت محیط زیست کرج، فراخواهند گرفت.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محیط‌ زیست، رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به آغاز دور جدید آموزش‌های بدو خدمت محیط‌بانی از روز جمعه 29 آذرماه، گفت: این مرکز با همکاری یگان حفاظت محیط‌زیست، فرماندهی پلیس پیشگیری ناجا و دانشکده حفاظت محیط زیست، آموزش450 محیط‌بان را تا پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده است.

آرش یوسفی افزود: محیط‌بانان آموزش ندیده از سراسر کشور در قالب گروه های 100 نفره و به مدت 15 روز آموزش‌های انتظامی، تخصصی، عمومی و میدانی را در محل آموزشکده محیط‌بانی واقع در دانشکده محیط‌زیست کرج فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: سری جدید آموزش‌های بدو خدمت محیط‌بانی شامل دو گروه محیط‌بانان شاغل و محیط‌بانانی که به تازگی استخدام شده‌اند، است که محیط‌بانان شاغل حدود 450 نفر هستند و مقرر است در قالب 4 یا 5 گروه، آموزش‌های بدو خدمت را طبق روال سابق، تا پایان سال جاری فرا گیرند.

یوسفی با اشاره به انجام مراحل گزینش و استخدامی تعداد 300  محیط‌بان جدید، گفت: در نظر داریم پس از آموزش محیط‌بانان شاغل، محیط‌بانانی که به تازگی جذب شده اند نیز قبل از ورود به محل خدمت، تمامی آموزش های لازم بدو خدمت را از اوایل سال آینده به مدت 45 روز، فراگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: تا از سال آینده، هیچ محیط‌بانی بدون انجام آموزش های لازم، وارد محل خدمت نخواهد شد.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/5606