کد مطلب:5369
تاریخ انتشار:8 آبان 1398 ساعت 16:29
چاپ چاپ

‍عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان گفت: انتشارتصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضای سایبری جرم محسوب می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان گفت: انتشارتصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضای سایبری جرم محسوب می شود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
مهران نظری افزود: در پی انتشار تصویری از شکار یک قلاده خرس در منطقه کوهستانی شهرستان ماکو واقع در استان آذربایجان غربی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری و در صدد بررسی دقیق و تکمیل پرونده علیه متخلفین در مراجع قضایی شده است.

نظری افزود: در حال حاضر پلیس فتای استان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست اقدامات لازم ،به منظور دستگیری متخلفین راانجام داده است .
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان گفت: به محض حصول نتیجه ،گزارش تکمیلی جهت اطلاع به عموم مردم با فرهنگ و دوستداران محیط زیست اعلام خواهد شد.

نظری افزود: با توجه به اینکه در سالهای اخیر در نواحی مرزی استان خرس قهوه ای مشاهده شده است این موضوع با حساسیت زیاد توسط این اداره کل پیگیری شده و با متخلفین طبق مقررات زیست محیطی بر خورد خواهد شد .

وی گفت: : انتشارتصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضای سایبری جرم محسوب شده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از عموم مردم با فرهنگ و دوستدار محیط زیست استان درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخریب زیست محیطی ، شکار حیوانات وحشی و انتشار تصاویر حیات وحش شکار شده در شبکه های اجتماعی مراتب را به یکی از ادارات حفاظت محیط زیست در سطح استان اطلاع دهند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/5369