کد مطلب:5304
تاریخ انتشار:3 آبان 1398 ساعت 12:53
چاپ چاپ

بارندگی ها در پایتخت ادامه دارد

امشب، فردا و پس‌فردا هوای تهران نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امشب، فردا و پس‌فردا هوای تهران نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)) ، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد فعالیت سامانه بارشی در روز جمعه سوم آبان در سواحل خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب، ادامه دارد و  بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز، در استان‌های واقع در شمال غرب، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده خواهیم داشت و در روزهای شنبه تا دوشنبه (چهارم تا ششم آبان)، در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی و بخش‌های شمالی خلیج فارس بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد. همچنین در شمال شرق و شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بارش در روزهای جمعه تا دوشنبه (سوم تا ششم آبان) در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و نواحی مرکزی کشور برقرار خواهد بودو در روز شنبه چهارم آبان در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نواحی غرب و مرکز کشور کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما خواهیم داشت.

 در روز پنجشنبه هفتم آبان با تضعیف سامانه بارشی روی کشور در برخی مناطق شمال شرق دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی چهار روز آینده در ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف خواهیم داشت.

  امشب، فردا و پس‌فردا هوای تهران نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای پایتخت فردا و پس‌فردا بین ۱۶ و ۱۱ درجه سانتیگراد و ۱۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد باشد.
انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/5304