کد مطلب:5127
تاریخ انتشار:13 مهر 1398 ساعت 13:34
چاپ چاپ

گورخر پس از ایجاد تصادف در اتوبان آلمان با شلیک پلیس کشته شد

دو گورخر فراری از یک سیرک در شمال آلمان پس از ورود به اتوبان باعث بروز تصادف شدند و پلیس در نهایت مجبور شد تا با شلیک یکی از آنها را بکشد.

دو گورخر فراری از یک سیرک در شمال آلمان پس از ورود به اتوبان باعث بروز تصادف شدند و پلیس در نهایت مجبور شد تا با شلیک یکی از آنها را بکشد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، پلیس شهر روستوک در شمال آلمان می‌گوید که این گورخر موجب ایجاد ترافیک شده و به خودروهای اتوبان خسارت وارد کرده بود.

گورخر دومی که از سیرک فرار کرده بود به صورت زنده گرفته شده است.

هنوز جزییات شلیک به این گورخر به صورت عمومی منتشر نشده و مشخص نیست که این دو گورخر چگونه سه‌شنبه عصر از سیرک فرار کرده‌اند.

پلیس منطقه روستوک، صبح چهارشنبه با انتشار هشداری در اکانت توییترش، خبر از آن داد که دو گورخر موجب ایجاد ترافیک در اتوبان آ۲۰ شده و تصادف‌هایی را پدید آورده‌اند.

سخنگوی پلیس به دویچه‌وله گفته است که "این دو حیوان در اتوبان در مسیر برعکس خودروها در حال حرکت بوده‌اند".

پلیس در اطلاعیه دیگری گفت که هیچکس بر اثر این تصادف مجروح نشده است، به علت ترمز شدید یک خودرو برای برخورد نکردن با گورخر، خودرو پشت سرش با خودرو اول تصادف کرده بود.

پلیس می‌گوید که گورخرها به چندین خودرو نیز آسیب رساندند که موجب شد برای مدتی اتوبان بسته شود.

یکی از گورخرها ساعتی بعد در نزدیکی شهر تلکوو و پس از آنکه تلاش‌ها برای زنده‌گیری‌اش به نتیجه نرسید با شلیک پلیس کشته شد.

گزارش شده که دومین گورخر به سیرک پس داده شده است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/5127