کد مطلب:4725
تاریخ انتشار:2 شهریور 1398 ساعت 16:02
چاپ چاپ

شهرداری تهران پاسخگوی مشکلات زیست محیطی جنوب پایتخت باشد

استاندار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی که شهرداری تهران به جنوب پایتخت تحمیل کرده را پیگیری می‌کنیم و شهرداری باید پاسخگوی این مسائل باشد.

استاندار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی که شهرداری تهران به جنوب پایتخت تحمیل کرده را پیگیری می‌کنیم و شهرداری باید پاسخگوی این مسائل باشد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت بخش کهریزک اظهارداشت: استانداری به دنبال مکلف کردن شهرداری تهران است تا مشکلات زیست محیطی جنوب پایتخت با همکاری این دو نهاد حل شود.

وی با توجه به ابلاغ وزیر کشور مبنی بر نظارت استانداری بر فعالیت‌های زیست محیطی شهرداری تهران، تصریح کرد: استانداری تمامی معضلات و مشکلات زیست محیطی جنوب پایتخت را بررسی و نظارت می‌کند.

استاندار تهران بیان کرد: در اولین هفته بعد از اتمام هفته دولت پیگیر مشکلات زیست محیطی مرکز آرادکوه هستیم، چرا که معتقدیم، هیچ موردی به اندازه حفظ سلامت مردم برای دولت حائز اهمیت نیست.

وی گفت: فرماندار ری از بدو ورود، مطالبه‌گری خوبی در خصوص مشکلات این شهرستان داشته و از شهردار کهریزک به واسطه داشتن روحیه عملیاتی و برنامه محوری نیز قدردانی می شود.

وی طرح‌های افتتاحی امروز ری؛ شامل سالن مدیریت بحران، افتتاح ساختمان مرکز اورژانس و بوستان‌های مختلف، مبین این امر است که نقشه‌های دشمنان مبنی بر دلسرد کردن مردم از انقلاب بی نتیجه و شکست خورده و نشان دهنده بالندگی و رشد انقلاب است.

محسنی بندپی در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون از محل ارزش افزوده به شهرها و روستاهای کمتر برخوردار و فاقد دهیاری ۲۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات رسان هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: این هزینه موجب توسعه زیادی در روستاها شده و این شرایط در روستاهای استان تهران نیز قابل لمس است.

استاندار تهران بیان کرد: علاوه بر کمک‌های دولت به روستاها، سال گذشته نیز با دستور رهبر معظم انقلاب یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های کمتر برخوردار و روستاها دارد و تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به روستاها و شهرها ناشی از همین نگاه خاص است.

 ۱۲۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۵۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور ماه جاری) ‌ در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد که تعدادی از این طرح‌ها امروز (شنبه) با حضور استاندار تهران در کهریزک و قیامدشت به بهره برداری رسید.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/4725