کد مطلب:2928
تاریخ انتشار:5 فروردین 1397 ساعت 12:31
چاپ چاپ

هیچ آتشی در مناطق حفاظت شده گیلان گزارش نشده است

نیروهای یگان محیط زیست گیلان از ابتدای نوروز در آماده باش هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه نیروهای یگان محیط زیست از ابتدای نوروز در آماده باش هستند، گفت: به رغم اینکه هیچ آتش سوزی در مناطق حفاظت شده استان مشاهده نشده، نیروهای یگان برای همکاری با نیروهای منابع طبیعی در اطفاء حریق، از دیروز در مناطقی که آتش مشاهده شده حضور دارند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، قربانعلی محمدپور در خصوص آتش سوزی های برخی مناطق جنگی گیلان، گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، وزش باد گرم و افزایش دما که از بعد از ظهر دیروز شنبه چهارم فروردین ماه آغاز شد، آتش‌سوزی‌هایی را در برخی مناطق جنگلی به همراه داشت.

محمدپور با یادآوری این موضوع که یگان حفاظت محیط زیست گیلان از ابتدای نوروز در آماده‌باش به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم، برنامه‌ریزی و تمرکز بر پایش مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: به رغم آتش‌سوزی‌های پراکنده در برخی مناطق استان، تاکنون نیروهای یگان حفاظت محیط زیست، آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت را مشاهده نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: کنترل و پایش مناطق، همچنین همکاری با نیروهای منابع طبیعی و آتش نشانی در اطفاء حریق توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست ادامه دارد.

محمدپور گفت: از همه مردم و مسافران نوروزی تقاضا می‌شود، ضمن رعایت نکات ایمنی و عدم برافروختن آتش در مناطق جنگلی و مراتع، به محض رویت آتش سریعا با پلیس ۱۱۰، تلفن‌های ۰۱۳۳۳۸۲۴۶۲۶ و ۲۷ یا ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/2928