کد مطلب:2808
تاریخ انتشار:5 اسفند 1396 ساعت 18:58
چاپ چاپ

مسابقه نقاشی و مقاله‌نویسی درباره تهدید زباله‌های دریایی

سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی (راپمی) مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع زباله های پلاستیکی یک تهدید جدی برای محیط زیست دریایی برگزار می‌کند.

سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست منطقه مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع زباله های پلاستیکی یک تهدید جدی برای محیط زیست دریایی برگزار می‌کند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست منطقه (۲۴ آوریل۲۰۱۸ برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع زباله های پلاستیکی یک تهدید جدی برای محیط زیست دریایی  برگزار می کند.

دانش آموزان ۸ تا ۱۸ سال در مسابقه نقاشی و دانش آموزان ۱۳ تا ۱۸ ساله در مسابقه مقاله شرکت کنند.

نقاشی ها و مقالات باید منحصرا با موضوع زباله های پلاستیکی یک تهدید جدی برای محیط زیست دریایی تهیه و متن مقالات به همراه تصاویر مربوط به آنها اعم از عکس یا نقاشی حداکثر در ۵ صفحه کاغذ A۴ تهیه شود.

نقاشی ها باید در کاغذ A۳ و با ماژیک نوک نمدی، آبرنگ یا مداد شمعی یا ترکیبی از اینها تهیه شوند و نقاشی‌هایی که با مداد رنگی کشیده شده باشند، قابل قبول نیستند. همچنین مقاله و یا نقاشی های گروهی قابل قبول نیست.

آثار ارسالی پس از جمع آوری توسط معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست به سازمان منطقه ای راپمی ارسال و توسط آن سازمان داوری و آثار برگزیده معرفی می شوند.

آثار برگزیده مسابقه نقاشی در مراسم جشن روز محیط زیست منطقه در نمایشگاهی ارائه خواهد شد. علاقمندان آثار خود را حداکثر تا ۲۰اسفند ۱۳۹۶ به نشانی بزرگراه شهید حکیم، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت محیط زیست دریایی ارسال کنند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/2808