کد مطلب:2787
تاریخ انتشار:26 آبان 1396 ساعت 15:44
چاپ چاپ

سازمان حفاظت محیط زیست:

کمک رسانی کارکنان سازمان محیط زیست به زلزله زدگان

با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان دالاهو (کرند غرب) کلیه وسایل و آذوقه تهیه شده توسط همکاران ستاد سازمان بلافاصله به مقصد منطقه قلخانی شامل 35 روستا که تخریب آن بسیار جدی و در عمق منطقه آسیب دیده می باشد ارسال خواهد شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست از جمع آوری کمک های غیر نقدی کارکنان این سازمان برای ارسال به مناطق زلزله زده مرزی کشور خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام) ، محمد قدیری ابیانه، ضمن عرض تسلیت برای این حادثه تلخ و مصیبت بار گفت : از خداوند متعال می خواهیم که این محنت و رنج را مایه ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملت عزیزمان بیفزاید، بر همین اساس پس از اطلاع از این حادثه تلخ مرکز مقاومت بسیج وپایگاه تابعه سازمان اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی همکاران جهت یاری رسانی به حادثه دیدگان کرده است.
او درمورد نحوه کمک رسانی نیز اظهار داشت: با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان دالاهو (کرند غرب) کلیه وسایل و آذوقه تهیه شده توسط همکاران ستاد سازمان بلافاصله به مقصد منطقه قلخانی شامل 35 روستا که تخریب آن بسیار جدی و در عمق منطقه آسیب دیده می باشد  ارسال خواهد شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست در مورد زمان ارسال کمک های جمع آوری شده یاد آور شد:  با هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت بازرگانی کارخانه صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقلامی که در اولویت مورد نیاز برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می باشد روز دوشنبه 29 آبان ماه به دست هموطنان داغ دیده این منطقه خواهد رسید.

پایان پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/2787