کد مطلب:2769
تاریخ انتشار:21 شهریور 1396 ساعت 00:39
چاپ چاپ

در جلسه امروز جهادکشاورزی، وزارت بهداشت و سازمان پارک‌ها و فضای سبز مطرح شد

رهایی از شر این موجودات سفید مردم آزار !

این حشرات برای سلامتی شهروندان خطرناک نیستند و مشکلی پیش نمی‌آورند، تنها ممکن است با ورود به دستگاه تنفسی، موجب اذیت شدن شهروندان شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت:‌ در جلسه‌ای که امروز با حضور کارشناسان ذی‌ربط از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، تمهیدات لازم برای مهار کردن مگس‌های سفید اتخاذ شده است.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، زهرا صدراعظم نوری درباره هجوم سفیدبالک‌ها در شهر تهران اظهار داشت: این مورد موضوعی است که شهروندان تهرانی را درگیر خود کرده است.
او با اشاره به اینکه ورود مگس‌های سفید نسبت به سال گذشته در شهر تهران شدت نیافته است، گفت: شاید در بعضی از نقاط شهر شاهد شدت هجوم مگس‌های سفید هستیم و وجود این حشرات موجب آزار شهروندان تهرانی شده است.
صدراعظم نوری گفت: بر همین اساس، بررسی پدیده مگس‌های سفید در دستور نخست کمیسیون محیط زیست و سلامت شهر تهران قرار گرفته است و در جلسه‌ای که امروز با حضور کارشناسان ذیربط از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، تمهیدات لازم با تعامل دستگاه‌ها برای مهار کردن این نوع حشرات اتخاذ شد.
او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به شهروندان استفاده از ماسک را توصیه می‌کنید، گفت: این حشرات برای سلامتی شهروندان خطرناک نیستند و مشکلی را پیش نمی‌آورند، تنها ممکن است با ورود به دستگاه تنفسی، موجب اذیت شدن شهروندان شود.
پایان پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/2769