کد مطلب:2716
تاریخ انتشار:16 اسفند 1395 ساعت 14:25
چاپ چاپ

مقابله با ماهیگیران متخلف در فصل تخم ریزی ماهیان

فصلِ تَرک ماهی ها

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های چالوس و کلاردشت طی گشت و کنترل در رودخانه‌ حفاظت شده سردآبرود و رودخانه حفاظت شده چالوس تعداد 5 رشته تور سالیک و 2 رشته دام از دهانه این رودخانه های کشف و ضبط کردند

مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان های چالوس، نور،نوشهر،بابلسر وساری تورهای غیرمجاز ماهیگیری در رودخانه های حوزه استحفاظی خود جمع آوری کردند. به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، مامورین حفاظت محیط زیست استان با فرا رسیدن فصل تخم ریزی ماهیان در بستر رودخانه و لزوم برقراری آرامش در این محدوده  به جهت حفظ و تکثیر ماهیان و جلوگیری از حضور و سوءاستفاده صیادان غیر مجاز در این فصل به صورت منظم در رودخانه های حوزه استحفاظی خودگشت و کنترل می زنند.

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های چالوس و کلاردشت طی گشت و کنترل در رودخانه‌ حفاظت شده سردآبرود و رودخانه حفاظت شده چالوس تعداد 5 رشته تور سالیک و 2 رشته دام از دهانه این رودخانه های کشف و ضبط کردند.

 مامورین حفاظت محیط زیست نور در حین گشت وکنترل در رودخانه حوزه استحفاظی این شهرستان 3بندچوبی،دو عدد کرفا و49 متر تور ماهیگیری را تخریب و جمع آوری کردند.

 مامورین یگان اجرایی شهرستان بابلسر و فریدونکنار با همکاری یگان حفاظت شیلات  طی گشت و کنترل در رودخانه های بابلسر 10 فروند قایق پارویی و 100 رشته تور ماهیگری را جمع آوری کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست نوشهر به همراه رئیس اداره این شهرستان در حین گشت و کنترل شبانه درمصب رودخانه های حوز استحفاظی خود تورهای ماهیگیری را جمع آوری نمودند. همچنین مامورین یگان حفاظت محیط زیست نوشهر در‌رودخانه های کورکورسر،ماشلک،دهنو، امیرود و خیرود به گشت وکنترل پرداختند تعداد ۶ رشته تور سالیک کشف و جمع آوری کردند.

در یک عملیات مشترک مامورین اجرایی حفاظت محیط زیست، دریابانی، یگان حفاظت منابع آبزیان شهرستان ساری تورهای غیرمجاز ماهیگیری را در رودخانه تجن جمع آوری کردند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/2716