کد مطلب:22442
تاریخ انتشار:12 دی 1401 ساعت 11:02
چاپ چاپ

رونق بازار سفرهای خارجی در جهان

مناطق توریستی آسیا برای رونق آماده می‌شود زیرا چین قوانین کووید را کاهش می‌دهد.

مناطق توریستی آسیا برای رونق آماده می‌شود زیرا چین قوانین کووید را کاهش می‌دهد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، کشورهای آسیایی خود را برای هجوم گردشگران چینی آماده می‌کنند زیرا محدودیت‌های کووید از بین رفته است. البته برخی از آن‌ها محتاط هستند.

پس از اعلام اینکه گردشگران چینی از هشتم ژانویه دیگر نیازی به قرنطینه در بازگشت به خانه نخواهند داشت، افزایش رزروها از بزرگترین بازار سفرهای خارجی جهان در سال ۲۰۱۹ رقم خورد.

۲۵۵ میلیارد دلار در سال، هزینه جهانی گردشگران چینی در همه‌گیری متوقف شد و حفره‌ای در بازار آسیا ایجاد کرد. نتایج نشان داده که چینی‌ها می‌توانند در بهبود گردشگری تایلند موثر باشند اما آیا این اتفاق خواهد افتاد؟  

چشم‌انداز هجوم چینی‌های پولدار به خیابان‌های خرید در سراسر جهان باعث افزایش سهام لوکس در این هفته شد زیرا چین ۲۱ درصد از ۳۵۰ میلیارد یورو (۵۰۱.۴ میلیارد دلار سنگاپور) بازار کالاهای لوکس جهان را در اختیار دارد. از آنجایی که تعطیلات سال نو که معمولا یک دوره اوج سفر برای گردشگران چینی است، از ۲۱ ژانویه آغاز می‌شود، برخی از مشاغل در حال آماده‌ شدن هستند.

با این حال ژاپن به دلیل گسترش سریع ویروس در چین در مورد گردشگری چین محتاط است و ورود بازدیدکنندگان چینی مثبت موجب هفت روز قرنطینه تحت اقدامات مرزی جدید می‌شود که از ۳۰ دسامبر اجرا شده است.

ایالات متحده اعلام کرد که آزمایش‌های اجباری کووید را برای مسافران چینی اعمال می‌کند و به هند، ایتالیا و تایوان می‌پیوندند تا اقدامات جدیدی را انجام دهند؛ در حالی که فیلیپین در حال بررسی الزام آزمایش است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/22442