کد مطلب:21836
تاریخ انتشار:1 شهریور 1401 ساعت 13:01
چاپ چاپ

گسترش همکاری‌های دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی با دانشگاه تهران

موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست از امضای تفاهمنامه با موزه جانورشناسی دانشگاه تهران همزمان با هفته دولت خبرداد.

موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست از امضای تفاهمنامه با موزه جانورشناسی دانشگاه تهران همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، محمد مدادی گفت: گسترش همکاری با مراکز دانشگاهی معتبر و تراز اول کشور در راستای سیاست‌های اصولی سازمان در دستورکار دفتر قرار گرفته است و در اولین گام برنامه همکاری گسترده و اثر بخش با موزه جانور شناسی دانشگاه تهران که از غنی‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های علمی جانورشناسی کشور است، در قالب تفاهمنامه تدوین و آغاز شد.

وی اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مشتر ک، ارتقای کمی و کیفی دو موزه با استفاده از ظرفیت‌های طرفین و ایجاد بانک اطلاعات را از جمله زمینه‌های همکاری مشترک برشمرد.

دکتر حبیبی - رییس دانشکده زیست شناسی دانشگاه تهران - در مراسم امضای تفاهمنامه با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود، ارتقای دانش‌های پایه را  برای حفاظت از تنوع زیستی کشور ضروری دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی و با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف دو طرف در تفاهمنامه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مدادی همچنین از شروع همکاری با موسسه باستانشناسی دانشگاه تهران در زمینه‌های مرتبط باستان جانورشناسی خبر داد و گفت: اولین کارگاه آموزشی مشترک هفته گذشته برگزار شد و به‌زودی تفاهمنامه همکاری با موسسه مذکور نیز منعقد و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/21836