کد مطلب:19679
تاریخ انتشار:26 دی 1400 ساعت 16:10
چاپ چاپ

بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی فیروزکوه و ملارد سنددار شدند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ملارد و فیروزکوه خبر داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ملارد و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علینقی حیدریان گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان ۱۹۴۶هکتار از اراضی ملی پلاک های شیرین آباد ورضا آباد شهرستان ملارد و ۳۵۴۹هکتار از اراضی ملی پلاک مزداران شهرستان فیروزکوه به منظور جلوگیری از زمین خواری با همت روسای ادارات منابع طبیعی این دو شهرستان و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانهای ملارد و فیروزکوه انجام شد.             

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ادامه داد: عرصه‌هایی که زیرپوشش طرح کاداستر قرار می‌گیرند، در سامانه کاداستر ثبت اسناد بارگذاری می‌شوند و بدین‌وسیله علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، این اقدام گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تجاوز و تعدی به انفال و بیت المل مردم که در واقع متعلق به نسل آینده است، به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیددریان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/19679