کد مطلب:19435
تاریخ انتشار:3 آذر 1400 ساعت 15:46
چاپ چاپ

بسیاری همچنان محیط زیست را مساله‌ای فانتزی می‌دانند

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: متاسفانه با وجود اسناد فرادستی و تکالیف محول شده، بسیاری همچنان محیط زیست را مساله ای فانتزی می دانند.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: متاسفانه با وجود اسناد فرادستی و تکالیف محول شده، بسیاری همچنان محیط زیست را مساله ای فانتزی می دانند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، شینا انصاری در نشست شورای مدیران ادارات محیط زیست و توسعه پایدار مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با تاکید بر تقویت تعامل اثربخش بین مناطق ۲۲گانه و اداره کل محیط زیست گفت: آن چیزی که در نهایت مورد بررسی قرار می گیرد برآیند عملکرد محیط زیست شهرداری تهران است که در آن اداره کل محیط زیست و مجموعه ادارات محیط زیست مناطق دخیل هستند.

وی در ادامه خواستار انعکاس شفاف معضلات و چالش‌های سطح منطقه به اداره کل محیط زیست شد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیازمند شناسایی دقیق موانع و پیگیری‌های مستمر جهت رفع آن‌ها است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اهمیت شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها اظهارکرد: به موازات رویکردها و سیاست‌های کلی در حوزه محیط زیست، هر منطقه پتانسیل‌ها و مختصات خود را دارد، از این رو ارائه راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات خاص محیط زیستی در منطقه، استفاده از فرصت‌ها برای ارتقای زیست پذیری یک ضرورت است که با بهره‌گیری از قوانین و برنامه‌های موجود می‌توان با قدرت بیشتری مسائل مرتبط با حوزه محیط زیست را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در نشست شورای مدیران ادارات محیط زیست و توسعه پایدار مناطق ۲۲گانه، ضمن رسیدگی به پروژه‌های تصویب شده، وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت همچنین در پایان بودجه و پروژه‌های پیشنهادی مناطق در سال ۱۴۰۱ نیز ارائه شد.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/19435