کد مطلب:18333
تاریخ انتشار:15 آبان 1400 ساعت 11:42
چاپ چاپ

سرپرست معاونت آموزش‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست منصوب شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی دکتر نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی دکتر نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن حکم دکتر سلاجقه خطاب به مرادی بدین شرح است: «با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌ های مردمی" منصوب می‌شوید.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردمداری" ،"پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

 توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس است .از سوابق وی می توان به قائم مقامی معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکلی ارزیابی صدا سازمان صدا و سیما، مدیرکلی برنامه ریزی حوزه ریاست سازمان صدا و سیما، مدیر کلی طرح و برنامه در سازمان صدا و سیما ، قائم مقامی حوزه ریاست صدا و سیما ،مدیریت گروه فرهنگ شبکه رادیویی جوان ، مدیرکلی روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد.

علی سلاجقه - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - در مراسم معارفه سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی که امروز برگزار شد، گفت: امیدواریم با انتصاب آقای مرادی مقوله آموزش در تمامی سطوح سازمان حتی در مورد مسئولان مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: از این معاونت انتظار می رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقای و آموزش ، کارمندان و کارشناسان را در برنامه‌های آتی قرار دهند و نهایت اهتمام را در این زمینه به کار بگیرند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع آموزش‌ها و مراودات بین‌المللی توسط کارشناسان گفت: در این حوزه حتما آموزش‌ها باید مبتنی بر حکمت، عزت، مصلحت و بر اساس سیاست‌های نظام انجام گیرد و کارشناسان در زمینه به‌روز بودن اطلاعات شان حتما اهتمام جدی داشته باشند و این موضوع را در اولویت‌های آتی معاونت قرار دهند .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه منابع طبیعی خطاب به نورالله مرادی تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود. دقیقا در مقوله محیط زیست همین رویکرد باید در جریان باشد. من از شما می خواهم از ظرفیت‌های سمن‌هایی که صادقانه و با مجوز و در چارچوب قانون در کنار سازمان محیط زیست هستند استفاده شود و سازمان را در پیشبرد اهدافش کمک و یاری کنند.

معاون رئیس جمهوری در پایان از سوابق مرادی به خصوص در حوزه رسانه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم او با استفاده از ظرفیت و تجارب خود به‌خصوص در حوزه رسانه، در جهت ارتقا و گسترش آموزش در سازمان نقش سازنده‌ای ایفا کند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/18333