کد مطلب:18036
تاریخ انتشار:21 شهریور 1400 ساعت 12:50
چاپ چاپ

حذف آمریکا از فهرست امن مسافرتی فرانسه

فرانسه نیز به دنبال سایر کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا را از فهرست کشورهای امن مسافرتی حذف کرد.

فرانسه نیز به دنبال سایر کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا را از فهرست کشورهای امن مسافرتی حذف کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در پی توصیه اتحادیه اروپا به کشورهای عضو این اتحادیه برای اعمال محدودیت‌های سفری برای مسافران آمریکا، فرانسه نیز ایالات متحده آمریکا را از فهرست کشورهای امن مسافرتی حذف کرد.

بر اساس فرمان دولتی فرانسه، ایالات متحده آمریکا از فهرست کشورهای «سبز» به کشورهای «نارنجی» منتقل شد تا سفرهای غیرضروری به فرانسه برای گردشگران واکسینه‌نشده آمریکا ممنوع شود.

بر اساس مقررات فرانسه، گردشگران واکسینه‌نشده آمریکا در صورت ارائه دلیل ضروری برای سفر امکان ورود به فرانسه را خواهند داشت، با این حال این افراد باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه دهند و پس از ورود نیز هفت روز را در قرنطینه سپری کنند.

فرانسه این محدودیت سفری را به دنبال سایر کشورهای اروپایی برای مسافران آمریکا اعمال کرده است.

اوایل هفته پیش، اسپانیا نیز سیاست‌های سفری این کشور در قبال مسافران آمریکا را تغییر داد و آن‌ها را ملزم به ارائه گواهی دریافت واکسن دوم کرونا کرد.

دانمارک و هلند نیز اخیرا با ایجاد تغییراتی در محدودیت‌های سفری، مسافران آمریکا را به ارائه مدرک واکسینه‌بودن ملزم کرده‌اند. سوئد نیز ورود تمامی مسافران آمریکا به کشور را فارغ از وضعیت واکسینه‌بودنشان ممنوع اعلام کرده است.

همچنین ایتالیا از دو هفته پیش تمامی بازدیدکنندگان از جمله مسافران آمریکایی را به ارائه نتیجه آزمایش کرونا ملزم کرده است.

تمامی این اقدامات به دنبال توصیه اتحادیه اروپا به اعضا برای اعمال محدودیت سفری برای مسافران آمریکا در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این کشور در ماه‌های جولای و اوت صورت گرفته است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/18036