کد مطلب:15872
تاریخ انتشار:11 اسفند 1399 ساعت 14:34
چاپ چاپ

افزایش محدودیت‌ عبور از مرز فرانسه به آلمان

مسافرانی که قصد دارند از مناطق حاضر در این فهرست به آلمان سفر کنند باید پیش از ورود به آلمان نتیجه منفی بودن آزمایش کرونا را ارائه کنند.

آلمان به دلیل نگرانی‌ها از افزایش آمار مبتلایان به انوع جدید ویروس کرونا سختگیری‌ها در ورود مسافران از بخشی از مرز فرانسه به این کشور را افزایش می‌دهد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) و به نقل از فرانس۲۴،  آلمان روز یکشنبه اعلام کرد مسافرانی که قصد دارند از منطقه «موزل» فرانسه وارد این کشور شوند با محدودیت سفری جدیدی مواجه خواهند شد.

آژانس کنترل بیماری‌های آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد منطقه «موزل» فرانسه را به فهرست مناطق «با خطر بالای ابتلا به انواع جدید ویروس کرونا» اضافه خواهد کرد.

مسافرانی که قصد دارند از مناطق حاضر در این فهرست به آلمان سفر کنند باید پیش از ورود به آلمان نتیجه منفی بودن آزمایش کرونا را ارائه کنند.

منطقه «موزل» در شمال شرق فرانسه قرار دارد و شهر «متس» و مرزهایی با ایالت‌های «زارلاند» و «راینلاند-فالتس» آلمان را شامل می‌شود.

وزیر امور اروپایی فرانسه درمورد تصمیم جدید آلمان اعلام کرده است، فرانسه از این تصمیم خشنود نیست و برای کاهش دادن این محدودیت‌ها برای ۱۶هزار ساکن «موزل» که در آن سوی مرز مشغول کار هستند با آلمان در حال مذاکره است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان بیش از ۲.۴ میلیون مورد و آمار مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس در این کشور نیز بیش از ۷۰هزار مورد گزارش شده است.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/15872