کد مطلب:15832
تاریخ انتشار:3 اسفند 1399 ساعت 12:11
چاپ چاپ

صدور سند تک برگ برای ۱۹۰ هزار هکتار از اراضی ملی جنوب شرق پایتخت

با تعامل و همکاری خوبی که بین ادارات ثبت و منابع طبیعی وجود دارد در آینده نزدیک برای کل اراضی ملی و دولتی این شهرستان‌ها اسناد تک برگ صادر خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین گفت: در راستای اجرای طرح جامع کاداستر و در قالب طرح ۹ در ۹۹ و در اقدامی جهشی، از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۱۹۰ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی این دو شهرستان واقع در جنوب شرق پایتخت اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، اصغر سپه‌وند با بیان اینکه شهرستان‌های قرچک و ورامین دارای ۲۲۰ هزار هکتار عرصه‌های ملی هستند، گفت: با تعامل و همکاری خوبی که بین ادارات ثبت و منابع طبیعی وجود دارد در آینده نزدیک برای کل اراضی ملی و دولتی این شهرستان‌ها اسناد تک برگ صادر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران وی به برخی مزایای اجرای طرح کاداستر اشاره و اظهارکرد: با اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ، علاوه بر برطرف شدن مشکلات ثبتی، حقوق مردم و دولت رعایت می‌شود و با ضریب امنیت بالایی که این اسناد صادر شده دارند، از وقوع تخلفات و سوء استفاده‌های احتمالی از عرصه‌های ملی به‌شدت پیشگیری خواهد شد.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/15832