کد مطلب:14458
تاریخ انتشار:2 دی 1399 ساعت 13:16
چاپ چاپ

صدور اسناد تک برگ برای ۲۳۴ هزار هکتار اراضی ملی استان تهران

در این جلسه ۲۲ هزار هکتار از پلاک‌های ثبتی مربوط به شهرستان‌های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند مورد بررسی قرار گرفت و موانع پیش روی صدور اسناد تک برگ این اراضی نیز برطرف شد.

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با هدف تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی و در جهت اجرای طرح جامع کاداستر، از ابتدای سال جاری تا کنون برای ۲۳۴ هزار هکتار از عرصه‌های ملی و دولتی استان تهران اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علیرضا عندلیبی که در سی و هفتمین جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران سخن می گفت با بیان این مطلب،گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری دو جانبه فی مابین منابع طبیعی و ادارات ثبت و پیگیری های به عمل آمده، فقط طی دو هفته اخیر برای بیش از ۲۸ هزار هکتار از عرصه‌های ملی استان تهران اسناد تک برگ اخذ شده است که با احتساب این میزان اسناد تک برگ اخذ شده، کل اسنادی که در قالب تک برگی برای اراضی ملی و دولتی استان صادر شده به ۲۳۴ هزار هکتار رسیده است.

وی ادامه داد: در این جلسه ۲۲ هزار هکتار از پلاک‌های ثبتی مربوط به شهرستان‌های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند مورد بررسی قرار گرفت و موانع پیش روی صدور اسناد تک برگ این اراضی نیز برطرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران  در این جلسه علاوه بر حضور مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران و دیگر اعضاء کارگروه مشترک کاداستر، مسئولان منابع طبیعی و واحدهای ثبتی شهرستان های ری، شمیرانات، پردیس و دماوند نیز حضور داشتند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/14458