کد مطلب:13958
تاریخ انتشار:23 مهر 1399 ساعت 13:14
چاپ چاپ

۹۰هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران در آستانه صدور اسناد تک برگ

در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران، مسئولان منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان های مربوطه و دیگر اعضای این کارگروه نیز حضور داشتند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با بررسی و رفع موانع پیش روی ۳۴ پلاک ثبتی واقع در شهرستان های ری، تهران، ورامین، دماوند و فیروزکوه حدود ۹۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران در آستانه صدور اسناد تک برگ کاداستر قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حسن ردائی در حاشیه برگزاری سی و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران افزود: از این ۹۰ هزار هکتار حدود ۶۵ هزار هکتار مربوط به شهرستان های ری، تهران و ورامین و مابقی مربوطه به شهرستان های دماوند و فیروزکوه است که مراحل اجرایی صدور اسناد تک برگ کاداستری در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این جلسه یک فقره سند تک برگ به میزان ۱۵۵۰ هکتار مربوط به اراضی ملی پلاک گل رودبار شهرستان دماوند و یک فقره دیگر به میزان ۴۵۰ هکتار مربوط به اراضی ملی رحمت آباد شهرستان ورامین به کارگروه تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران، مسئولان منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان های مربوطه و دیگر اعضای این کارگروه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/13958