کد مطلب:12789
تاریخ انتشار:25 شهریور 1399 ساعت 13:39
چاپ چاپ

بررسی ظرفیت های منابع طبیعی استان ها در دیدار رییس سازمان جنگل ها با نمایندگان مجلس

در این ملاقات ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی از جمله آبخیزداری بحث و بررسی شد.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شب گذشته با تعدادی از نمایندگان خانه ملت دیدار کرد. در این ملاقات ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی از جمله آبخیزداری بحث و بررسی شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی بویژه آبخیزداری، تسهیل و تسریع در امور بهره‌برداری و گره گشایی از کار مردم، سرعت بخشیدن به عملیات کاداستر اراضی و اصلاح شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی از جمله نکات مهمی بود که در نشست مسعود منصور - رییس سازمان جنگل‌ها - با نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و حفظ منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار کشور قول دادند در برنامه هفتم توسعه و در تصویب قانون برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به بخش منابع‌طبیعی داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، حسین خسروی - نماینده مردم بیرجند، سلمان اسحاقی - نماینده مردم قائنات و زیرکوه، مصطفی نخعی - نماینده مردم نهبندان و سربیشه، مجید نصیرایی - نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس از استان خراسان جنوبی، فرشادان - نماینده مردم سنندج از استان کردستان و صالحی - نماینده مردم اقلید از استان فارس - روز گذشته جداگانه با مسعود منصور دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/12789