کد مطلب:1242
تاریخ انتشار:18 بهمن 1392 ساعت 15:46
چاپ چاپ

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران:

نمایشگاه محیط زیست ابزاری مهم برای فرهنگ‌سازی است

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نمایشگاه محیط زیست را ابزاری مهم برای فرهنگ‌سازی دانست.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نمایشگاه محیط زیست را ابزاری مهم برای فرهنگ‌سازی دانست و تاکید کرد : برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست باید تبدیل به فرهنگ شود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، محمد حقانی درباره برگزاری نمایشگاه محیط زیست با بیان اینکه قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی با محوریت محیط زیست تأثیرگذار است، اظهار کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که برگزاری این نمایشگاه ها بتواند به فرهنگ تبدیل شود تا در اذهان باقی بماند.
وی با بیان اینکه همواره برگزاری این نمایشگاههای تخصصی در حوزه محیط زیست مفید بوده است گفت: محیط زیست موضوع بسیار مهمی است که باید برای حفظ آن تلاش کرد. توجه به ابعاد مختلف محیط زیست آن هم در قالب نمایشگاه به صورت تخصصی باید توسط سازمان‌های ذی‌ربط پیگیری شود.
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره نحوه تأثیرگذاری این نمایشگاه‌ها در فرهنگ شهروندان تصریح کرد: این مقوله باید در شرایط سنی افراد لحاظ شود. آموزش‌های لازم برای محیط زیست و فرهنگ‌سازی آن باید در دوران کودکی و جوانی صورت گیرد. باید از همان ابتدا به کودکانمان بیاموزیم که محیط زیست چیست و چگونه باید آن را حفظ کرد.
حقانی در پایان اعلام کرد که اگر آموزش‌ها اصولی باشد قطعا در آینده می توان به حفظ محیط زیست امیدوار بود.
انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/1242