کد مطلب:11407
تاریخ انتشار:8 تیر 1399 ساعت 10:08
چاپ چاپ

باغ خزندگان در شهرکرد ایجاد می‌شود

عضو شورای اسلامی شهرکرد از راه‌اندازی و ایجاد باغ خزندگان در مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد از راه‌اندازی و ایجاد باغ خزندگان در مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: راه‌اندازی باغ خزندگان در پارک تهلیجان شمالی شهرکرد باعث رونق گردشگری می‌شود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حمید فتح‌اللهی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باغ خزندگان شهرکرد هم‍‌اینک از سوی یک سرمایه‌گذار در حال احداث است که تسریع در روند تکمیل و افتتاح آن ضروری است.


وی همچنین با اشاره به لزوم راه‌اندازی شهرک بازیافت در مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام تا زمان حصول نتیجه از سوی شهرداری پیگیری شود.


فتح‌اللهی تصریح کرد: پاکیزگی شهر و بهداشت عمومی در شرایط کرونا قابل ریسک نیست و شهرداری باید اعتبارات این بخش را به درستی برنامه‌ریزی و هزینه کند.


عضو دیگر شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راه‌اندازی شهرک بازیافت در شهرکرد باید براساس معیارها و ضابطه‌های قانونی پیگیری و اجرایی شود.


فرهاد رئیسی تاکید کرد: دو منطقه‌ای شدن جمع‌آوری زباله در شهرکرد، رقابت ایجاد می‌کند و باعث ارتقای کمی و کیفی در خدمات‌رسانی می‌شود و سلامت شهروندان از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی است.


شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/11407