کد مطلب:1112
تاریخ انتشار:25 دی 1392 ساعت 13:05
چاپ چاپ

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران:

دیدگاه های مقام معظم رهبری فرصت طلایی برای مدیریت شهری است

تحقق نظرات معظم له، وظیفه ای ملی و دینی، اعتقادی و نیز سرشار از حس خدمت به جامعه است که باید نسبت به آن با هوشیاری اهتمام و اقدام نماییم.

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای این شورا و مدیران شهرداری تهران با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به اعتبار جایگاه رفیعی که در آن قرار دارند، از حریم زندگی شهری و سلامت شهروندان و نیز حفظ ذخایر طبیعی شهر دفاع فرمودند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، محمد حقانی افزود: معظم له به دلیل حضور در عالی ترین سطح مدیریت کشور طی چند دهه و اشراف کامل به مسائل و مشکلات شهر و شهروندان، نظریات صائب و ارزشمندی را ارائه فرمودند که همه باید با جدیت بر روی این نظرات متمرکز شده و دیدگاه های ایشان را از جوانب مختلف مورد توجه قرار دهیم.
وی تعیین راهکارهای اجرایی لازم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری  را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم، وظیفه ای ملی و دینی، اعتقادی و نیز سرشار از حس خدمت به جامعه است که باید نسبت به آن با هوشیاری اهتمام و اقدام نماییم.
رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پایان، اعضای شورای شهر را مخاطب مستقیم توصیه ها و ارشادات رهبری عظیم الشأن دانست و تأکید کرد: امیدوارم این فرصت طلایی را از دست نداده و از پشتیبانی های موثر و حمایت های عالمانه مقام معظم رهبری  در انجام رسالتی که در مدیریت شهری برعهده داریم، بهره مند شویم.

انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/1112