کد مطلب:1000
تاریخ انتشار:3 دی 1392 ساعت 15:33
چاپ چاپ

ابلاغ خود اظهاری زیست محیطی در شهرستان رباط کریم

در این طرح کاهش آلودگی های زیست محیطی اعم ازخروجی پساب و دودکش‌ها و انواع پسماندها در اولویت قرار دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم از ابلاغ خود اظهاری زیست محیطی به واحد های صنعتی مستقر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، ایوب زارع گفت: به استناد بند (ب) ماده192 قانون برنامه پنجم توسعه کشور ی در راستای حفظ محیط زیست به بیش از 30 واحد صنعتی مستقر در این شهرستان خوداظهاری زیست محیطی ابلاغ شد.
وی افزود: از واحدهایی که پتاسیل آلودگی دارند خواسته شده است که در اسرع وقت نسبت به سنجش آلایندها از طریق آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست اقدام کنند و نتایج را جهت بررسی کارشناسی به اداره محیط زیست شهرستان ارسال کنند.
زارع افزود: از کلیه واحدهای صنفی و صنعتی و خدماتی و کشاورزی درخواست می‌کنیم در راستای اعتلای محیط زیست شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به سنجش آلایندها قبل از حضور کارشناسان محیط زیست در واحدها اقدام و سعی کنند در فرآیند تولیدات خود ،کاهش آلودگی های زیست محیطی اعم ازخروجی پساب و دودکش‌ها و انواع پسماندها را در اولویت قرار دهند.
وی گفت: همشهریان رباط کریم می توانند هر نوع گزارش تخریب و آلودگی محیط زیست را با شماره تلفن 56427720 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم اطلاع دهند.
انتهای پیام


http://www.mohitzist.ir/fa/content/1000