کد مطلب: 3030
  تاریخ انتشار:  1397/03/01 - 12:40


کلانتری: فعالان محیط زیست بازداشت شده جاسوس نیستند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: بررسی ها نشان داده است که فعالان بازداشت شده محیط زیستی جاسوس نبوده اند.
download عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: بررسی ها نشان داده است که فعالان بازداشت شده محیط زیستی جاسوس نبوده اند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست (IENA)،
عیسی کلانتری روز سه شنبه در مراسم روز جهانی تنوع زیستی در پاسخ به یکی از فعالان محیط زیست حاضر در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت بازداشت شدگان محیط زیست گفت: دولت یک گروه چهارنفره متشکل از وزرای دادگستری، کشور، اطلاعات و همچنین معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای پیگیری وضعیت این افراد تشکیل داد.
وی افزود: این هیات چهار نفره به این نتیجه رسیده اند که این افراد بازداشت شده بدون اینکه کاری انجام داده باشند در بازداشت به سر می برند و قاعدتا بایستی به زودی آزاد شوند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین یادآور شد: وزارت اطلاعات نیز به این نتیجه رسیده است که هیچ مدرکی دال بر جاسوسی آنان وجود ندارد.
معاون رییس جمهوری تاکید کرد: هیچ سندی دال بر واقعیت این تهمت ها بر این افراد بازداشت شده وجود ندارد.
مسعود پزشکیان نائب رییس مجلس شورای اسلامی نیز که در این مراسم حاضر بود، در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت فعالان محیط زیست بازداشت شده اظهار داشت: مجلس پیگیر موضوع است و برای پیگیری های بیشتر از مراجع مربوط درخواست دریافت اطلاعات کافی کرده است.
بهمن سال96 هفت فعال محیط زیست و پس از ان نیز تعداد دیگری بازداشت شدند که جاسوسی از اتهامات مطرح در این زمینه بود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی