کد مطلب: 2789
  تاریخ انتشار:  1396/09/21 - 03:30


همزمان با روز جهانی تالاب:

قهرمان تالاب معرفی می شود

جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهداء و کلیه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند
download 20171212033055-تالاب 2.jpg

به منظور شناسایی، جمع‌آوری و طبقه‌بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستمهای تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب طبق روال هر سال همزمان با روز جهانی تالابها برگزار می شود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهداء و کلیه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
بنابر این گزارش، مهلت ارسال مدارک تا 20 دی ماه 1396 و فرمهای دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالابها 13 بهمن ماه اعلام و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود.
گفتنی است ، اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان- ساختمان اداری موزه تنوع زیستی- بلوک B دفتر اکوسیستمهای تالابی یا آدرس پست الکترونیک  wetlands2018@gmail.com  ارسال کنند.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42781904  تماس حاصل کنند.
جهت دریافت فرم دواطلبان شرکت در برنامه انتخاب قهرمان تالاب اینجا کنید.

پایان پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی