کد مطلب: 16403
  تاریخ انتشار:  1400/03/08 - 12:41


از سرگیری سفرهای بین‌المللی در ایرلند

دولت ایرلند از برنامه‌های این کشور برای استفاده از گواهی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا و از سرگیری سفرهای بین‌المللی خبر داد.

دولت ایرلند از برنامه‌های این کشور برای استفاده از گواهی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا و از سرگیری سفرهای بین‌المللی خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) و به نقل از گاردین، ایرلند از اواسط جولای از گواهی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا برای سفرهای آسان‌تر شهروندانش در اتحادیه اروپا استفاده خواهد کرد و سفرهای بین‌المللی را آغاز خواهد کرد.

نخست‌وزیر ایرلند همچنین از ادامه روند کاهش تدریجی محدودیت‌های ناشی از کرونا در این کشور با صدور مجوز فعالیت رستوران‌ها در فضای بسته از پنجم جولای خبر داد. مجوز از سرگیری فعالیت‌های هنری و ورزشی در فضاهای بسته نیز با رعایت شرایط سخت‌گیرانه‌ای صادر خواهد شد.

در حال حاضر ایرلند به شهروندانش توصیه کرده است از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و برای کسانی که برای تعطیلات به مسافرت می‌روند جریمه و برای مسافران بازگشتی از ۵۰ کشور سپری کردن قرنطینه اجباری دوهفته‌ای در هتل را تعیین کرده است.

از ۱۹ جولای گواهی دیجیتالی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا به کسانی که واکسینه شده‌اند، نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها منفی است و یا پس از ابتلا به کرونا در برابر این بیماری ایمن شده‌اند این امکان را خواهد داد تا آزادانه در اتحادیه اروپا سفر کنند.

مسافران خارج از اتحادیه اروپا که در برابر کرونا واکسینه شده‌اند و کشورهای‌شان در فهرست کشورهای پرخطر شیوع انواع مختلف ویروس کرونا قرار ندارد نیز می‌توانند آزادانه سفر کنند.

مسافران واکسینه‌نشده خارج از اتحادیه اروپا باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه کنند و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونا بعد از ورود به کشور آماده شود باید در قرنطینه بمانند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث