کد مطلب: 16360
  تاریخ انتشار:  1400/03/01 - 13:18


اسپانیا گردشگران واکسینه‌شده را می‌پذیرد

مرزهای اسپانیا به روی تمامی گردشگران واکسینه‌شده علیه ویروس کرونا باز خواهد شد.

مرزهای اسپانیا به روی تمامی گردشگران واکسینه‌شده علیه ویروس کرونا باز خواهد شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) و به نقل از رویترز، اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای محبوب گردشگری برای احیای حوزه خسارت‌دیده گردشگری از هفتم جولای به تمام گردشگران واکسینه‌شده علیه ویروس کرونا اجازه ورود به این کشور را خواهد داد.

اسپانیا که پیش از شیوع ویروس کرونا به عنوان دومین کشور پربازدید جهان شناخته می‌شد سال گذشته در پی محدودیت‌های سفری با ۸۰ درصد کاهش در شمار گردشگران خارجی مواجه شد.

روز جمعه، «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا، اعلام کرد مسافران واکسینه‌شده تمام کشورها اجازه ورود به این کشور را خواهند داشت.

اسپانیا همچنین از بیست و چهارم «می» به گردشگران ۱۰ کشور خارج از اتحادیه اروپا که جزو کشورهای کم‌خطر از نظر ابتلا به کرونا به شمار می‌روند اجازه خواهد داد بدون نیاز به  ارائه آزمایش منفی کرونا وارد این کشور شوند. بریتانیا، که بزرگ‌ترین منبع گردشگران خارجی اسپانیا محسوب می‌شود در کنار استرالیا و نیوزیلند از جمله کشورهایی هستند که در این فهرست قرار می‌گیرند.

اسپانیا در دوران کرونا متحمل وضعیت دشواری شد. این کشور تاکنون بیش از ۷۸ هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و ۳.۶ میلیون مورد ابتلا به این ویروس را گزارش کرده است، اما روند ابتلا به ویروس در آن نزول پیدا کرده است و امکان کاهش محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری این ویروس در برخی از نقاط فراهم شده است.

«سانچز» همچنین بیان کرد آغاز گردشگری روش تاثیرگذاری برای احیای اقتصاد این کشور خواهد بود. گردشگری پیش‌تر ۱۲ درصد از درآمد اسپانیا را دربرمی‌گرفت.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث