کد مطلب: 1382
  تاریخ انتشار:  1393/01/06 - 18:20


چه بخش هایی از کشور "ساعت زمین" خاموش می شوند؟

پنج کلانشهر تهران، اهواز، کرمان، رشت و ارومیه 9 فروردین راس ساعت 20:30 تا 21:30 همزمان با سراسر دنیا در برنامه جهانی ساعت زمین شرکت می کنند.
download ساعت زمین در ایران

پنج کلانشهر تهران، اهواز، کرمان، رشت و ارومیه در تاریخ 9 فروردین ماه 1393 راس ساعت 20:30 الی 21:30 همزمان با سراسر دنیا در برنامه جهانی ساعت زمین شرکت می کنند.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مقابله با تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از گرمایش زمین، نشانه های مهم شهر‌ی پایتخت نظیر برج میلاد و برج آزادی در روز ساعت زمین خاموش می شود. از سوی دیگر علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری های شهرهای اهواز، کرمان، رشت و ارومیه آمادگی خود را برای خاموش کردن نشانه های مهم شهری اعلام کرده اند.
در همین راستا روشنایی تعدادی از پل های شهر اهواز، گنبد جبلیه و میادین شهدا و آزادی شهر کرمان، ساختمان شهرداری و پل شهید بهشتی شهر ارومیه و ساختمان شهرداری و پیاده راه اعلم الهدی شهر رشت به مدت یک ساعت خاموش خواهد شد.
هموطنان می توانند در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با خاموشی چراغ های اضافی به مدت یک ساعت، در بزرگترین خاموشی جهان اثرگذار باشند.

همراهی همراه اول در برگزاری ساعت زمین

شرکت همراه اول نیز امسال برای نخستین بار در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور برای برگزاری ساعت زمین و اطلاع رسانی در این خصوص وارد عرصه شده است.
انتهای پیام

برچسب ها: 
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی